Bliv PADI PRO

Hos Københavns Dykkerskole

Få din professionelle PADI Dykkeruddannelse hos Københavns Dykkerskole. Vælg mellem flere muligheder.

Københavns Dykkerskole er et PADI 5 Star IDC resort. Her kan du få din professionelle Dykkeruddannelse. Vi tilbyder i øjeblikket disse 4 PRO kurser:

DIVEMASTER

INSTRUKTØR

STAFF INSTRUKTØR

ADAPTIVE TECHNIQUES

Bliv PADI Divemaster

Dit første skridt mod en professionel dykkerkarriere – med en personlig mentorordning.

PADI Divemaster er det første professionelle niveau inden for PADI’s dykkeruddannelsessystem. Som PADI Divemaster vil du blive en leder inden for dykning, der kan guide, hjælpe og inspirere andre dykkere.

Hos Københavns Dykkerskole tilbyder vi et grundigt og engagerende Divemaster-kursus, der ikke kun fokuserer på tekniske færdigheder, men også på ledelse og kommunikation.

En af de unikke aspekter ved vores Divemaster-kursus er den personlige mentorordning. Din mentor vil guide dig gennem hele processen, hjælpe med at afklare eventuelle spørgsmål og give dig værdifuld feedback og indsigt. Denne tætte, personlige støtte sikrer, at du udvikler dig til en kompetent og selvsikker Divemaster.

Bliv PADI Instruktør (IDC)

Tag det næste skridt i din dykkerkarriere med vores PADI IDC kurser i hjertet af København.

PADI Instructor Development Course (IDC) er dit springbræt til en professionel karriere som PADI Instruktør. Hos Københavns Dykkerskole tilbyder vi et omfattende og inspirerende IDC-program, der forbereder dig til at undervise og dele din passion for dykning med andre. Vores kurser er designet til at give dig de nødvendige færdigheder og viden til at blive en succesfuld og sikker dykkerinstruktør.

Bliv PADI Staff Instruktør

Løft din dykkerkarriere til nye højder med vores PADI Staff Instruktør Kursus.

PADI Staff Instruktør-kurset er dit næste skridt mod toppen af din professionelle dykkerkarriere. Som Staff Instruktør bliver du kvalificeret til at undervise og certificere Assistant Instructors, samt assistere Course Directors under PADI Instructor Development Courses (IDC).

Kurset er åbent for erfarne PADI Instruktører, der ønsker at udvide deres undervisningskompetencer og tage en ledende rolle i dykkeruddannelsen. For at deltage skal du være en certificeret PADI MSDT (Master Scuba Diver Trainer) og have erfaring med at undervise i PADI kurser.

Adaptive Techniques

PADI Adaptive Techniques Speciality Kursus hos Københavns Dykkerskole er et spændende speciale for dykkerprofessionelle.

Dette 3-dages PADI Adaptive Techniques Specialty kursus hos Københavns Dykkerskole er rettet mod PADI-professionelle.

Her får du mere viden og forståelse for forskellige dykkeres evner, som du kan anvende, når du træner og dykker med fysisk og mentalt handicappede dykkere.

For at deltage på kurset, skal du være PADI Divemasters eller PADI Master Freedivers + uddannet og med gyldig certificering i førstehjælp og HLR inden for de sidste to år. Hvis din EFR ikke længere er gyldig, kan du kombinere dit PADI Adaptive Technique kursus med en EFR-opfriskning.

I Københavns Dykkerskole tilbyder vi kurser i København og Nordsjælland til private og professionelle. Vi er PADI 5 Star IDC resort, og kan derfor tilbyde dig en  professionelle dykkeruddannelse. Hvis du har spørgsmål til vores kurser, er du altid velkommen til at kontakte os:

Certificeringer →

Vi er certificeret PADI partner. Det er din garanti for, at du på Københavns Dykkerskole lærer alle de nødvendige kompetencer på en tryg og sikker måde, og at du efterfølgende kan dykke i hele verden.

KØBENHAVNS DYKKERSKOLE – kontakt@koebenhavnsdykkerskole.dkTelefon 53522223

DIVEMASTER – Kursusindhold

Vores PADI Divemaster-kursus er omhyggeligt designet til at give dig de nødvendige færdigheder og viden for at kunne lede og assistere andre dykkere. Kurset omfatter:

Pris 7.995,- E-learning 1.995,-

IDC – Kursusindhold

Vores PADI IDC-program består af flere vigtige moduler, herunder:

Pris 8.995,- Crewpack 5.195,-

Staff Instruktør – Kursusindhold

Vores PADI Staff Instruktør-kursus omfatter en bred vifte af emner, der er designet til at udvide dine undervisningskompetencer og forberede dig til en ledende rolle i PADI IDC-programmer. Kursusindholdet omfatter:

Pris 3.895,- Crewpack 2.995,-

PADI Adaptive Techniques Speciality – Kursusindhold

PADI Adaptive Techniques Specialty kurset hos Københavns Dykkerskole består af teoretisk undervisning, to workshops med færdighedsudvikling i begrænset vand og to workshops i åbent vand. Kurset er designet til PADI-professionelle og vil hjælpe dig med at:

Pris 2.495,-

HVORFOR VÆLGE KØBENHAVNS DYKKERSKOLE?

Fordelene ved at tage PADI Adaptive Techniques Speciality Kursus hos Københavns Dykkerskole er mange, især når kurset ledes af vores erfarne Course Director, Flemming Thyge. Flemming er kendt for sit mangeårige samarbejde med Team Tvilling, hvor han har været en central figur i arbejdet med at inkludere mennesker med fysiske og mentale udfordringer i sportsaktiviteter.

Ved at tage kurset med Flemming får du adgang til en unik kombination af ekspertise og erfaring. Han bringer dybdegående viden og praktisk indsigt fra sit arbejde med Team Tvilling, hvilket sikrer, at du lærer de mest effektive adaptive teknikker. Dette gør dig i stand til at tilpasse din undervisning til diversificerede elevgrupper og tilbyde en inkluderende dykkeroplevelse for alle.

Flemming’s engagement i inklusion og hans erfaring med at arbejde med personer med særlige behov giver dig en ekstra fordel. Du vil få indsigt i, hvordan man bedst motiverer og støtter dykkere med udfordringer, samtidig med at du opbygger din egen selvtillid som dykkerinstruktør. Dette kursus vil ikke kun forbedre dine professionelle færdigheder, men også give dig en dybere forståelse og empati for diversitet i dykkerfællesskabet.

Kontakt os